quarta-feira, 5 de março de 2008

Secreto




"Every breath you take


Every move you make


Every bond you break


Every step you take


I'll be watching you


Every single day


Every word you say


Every game you play


Every night you stay


I'll be watching you


Oh can't you see


You belong to me


How my poor heart aches with every step you take


Every move you make


Every vow you break


Every smile you fake


Every claim you stake


I'll be watching you


Since you've gone i've been lost without a trace


I dream at night i can only see your face


I look around but it's you i can't replace


I feel so cold and i long for your embrace


I keep crying baby, baby please


Oh can't you see?


You belong to me


How my poor heart aches with every step you take


Every move you make


Every vow you break


Every smile you fake


Every claim you stake


I'll be watching you


Every breath you take


Every move you make


I'll be watching you


I'll be watching you"
Fiquei feliz em saber de você. De ver como você se entrega com facilidade, com uma certa verdade sim, e porque não? E me pergunto a todo momento como conseguimos viver tanto tempo assim se podemos ser tão felizes com outras pessoas??? E não consigo esconder a angústia que teima em se alojar no meu coração. Medo? Insegurança? Solidão?

2 comentários:

Juliewq disse...

Obrigada pela visita amiga... a vida é mesmo um turbilhão de coisas acontecendo simultaneamente em um caldeirão de emoções....
durante um tempo com um dos meus primeros namorados sérios essa musica era nossa trilha sonora... Até hoje eu ouço e lembro-me dele.

Juliewq disse...

Sabendo da história o post faz mais sentido amiga...